Witamy w CONCO sklepie internetowym!
Zamówione przez Ciebie produkty pakowane są przez nas z należytą starannością, tak by dotarły do Ciebie szybko i bezpiecznie. Większość zamówień realizowana jest w ciągu 24h, jednak ze względu na różnorodność oferowanych produktów część z nich wymaga bezpośredniego sprowadzenia od producenta, co ma wpływ na termin wysyłki. Przy opisie każdego produktu umieszczona jest informacja o czasie wysyłki podana w dniach roboczych, która określa szacunkowy czas od chwili złożenia zamówienia do momentu przekazania paczki do transportu.
DOSTAWA
Zamówienie może dotrzeć do Ciebie:
- kurierem DPD
- kurierem Poczty Polskiej Kurier 48,
- za pośrednictwem InPost Paczkomatów 24/7.
Koszt wysyłki liczony jest w zależności od wielkości i wagi paczki - startujemy od 15 pln / paczkę. Odbiór osobisty w showroomie w Warszawie niezależnie od wartości zamówienia jest bezpłatny.
Dostawa kurierem
Kurier DPD dostarcza przesyłki w kolejnym dniu roboczym od dnia nadania, w godzinach od 9.00 do 19.00. Szacunkowe godziny doręczenia paczki znajdować się będą w wiadomości sms oraz e-mailowej. Kurier podejmuje dwie próby doręczenia paczki, a w sytuacji, w której nie zostanie odbiorcy pod podanym adresem, zostanie wysłane awizo e-mailem. Paczka będzie oczekiwać w terminalu DPD 5 dni na odbiór lub dyspozycję przekierowania. Przesyłkę można śledzić na www.dpd.com.
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty zamówień możliwy jest w showroomie CONCO:
Warszawa, ul. Zajączka 15
Po skompletowaniu zamówienia, powiadomimy Cię o tym przez wiadomość SMS oraz wiadomość e-mail. Zamówienie oczekiwać będzie na odbiór w godzinach otwarcia sklepu - przez okres 7 dni. Do odbioru zamówienia wymagane jest podanie nazwiska osoby zamawiającej.
Dostawa w sobotę
W pilnych przypadkach możliwa jest wysyłka paczki z doręczeniem w sobotę. W celu zorganizowania takiego doręczenia skontaktuj się z nami telefonicznie +48 535 346 510. Dodatkowy koszt usługi doręczenia sobotniego to 45 zł.
Dostawa za granicę
Koszt wysyłki kurierem DPD do wszystkich krajów Unii Europejskiej - 80 zł
W przypadku zamówień do krajów spoza UE koszt wysyłki wynosi - 180 zł.
Dostawa do paczkomatu InPost Paczkomaty 24/7
Dostawa zamówienia w systemie InPost Paczkomaty 24/7 do wybranego paczkomatu trwa 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki przez CONCO.
PŁATNOŚĆ
W sklepie CONCO możesz zapłacić za zamówione produkty na wiele sposobów:
Przy odbiorze przesyłki - płacisz gotówką lub kartą w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera.
Przelew bankowy - regulujesz należność za zamówione towary tradycyjnym przelewem bankowym na rachunek sklepu CONCO. Abyśmy mogli zidentyfikować Twoją płatność, wpisz w tytule przelewu numeru zamówienia, który otrzymasz w e-mailu potwierdzającym jego złożenie.
Numer rachunku bankowego firmy Mikołaj Ostrzycki STUDIO / CONCO:
ING Bank Śląski SA
PL37 1050 1025 1000 0092 1347 7202
Mikołaj Ostrzycki STUDIO ul. Rydygiera 13a lok 104; 01-793 Warszawa
ZWROTY I REKLAMACJE
Zwrotu produktu można dokonać w terminie 14 dni od daty dostawy, bez podania przyczyny.
W przypadku wady towaru można dokonać reklamacji w ciągu 1 roku od daty dostawy.
Aby dokonać zwrotu produktu bądź zgłoszenia reklamacji należy:
- Wydrukować i wypełnić stosowne oświadczenie odstąpienia od umowy w przypadku zwrotu lub oświadczenie reklamacji w przypadku reklamowania produktu. Oświadczenie przesyłamy mailem na wniosek Klienta.
- Odesłać produkt wraz z oświadczeniem i dowodem zakupu na nasz adres: CONCO ul. Zajączka 15, 01-510 Warszawa
- Zwracane produkty nie powinny być używane. Powinny być kompletne i zwrócone w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu firmowym producenta (jeżeli takie było) wraz z dodatkowym wyposażeniem i instrukcjami. Może się zdarzyć, że oryginalne opakowania ulegną zagubieniu lub zniszczeniu. W takiej sytuacji możliwy jest zwrot poprzez odstąpienie od umowy, jednak będziemy zmuszeni potrącić z kwoty zwrotu ewentualny spadek wartości towaru. Każdy nietypowy przypadek omawiamy indywidualnie. Gdy zamówienie składało się z kilku przedmiotów - możliwy jest także zwrot tylko niektórych z nich.
- Reklamacja zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.
Regulamin sklepu dostępny tutaj